Въпроси

Вижте как можете да се свържете с нас на нашата контакт форма.


Тук ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси:

  • В: Кои гривни за достъп са подходящи за нуждите ми?
  • О: Често изборът на гривни за достъп зависи от продължителността на употреба, бюджетът, с който разполагате или лично предпочитание. Нашите сътрудници са насреща при необходимост от консултация.
         Накратко:
         - Тайвек гривните са подходящи за кратки 1-3-дневни събития, басейни, концерти и др. Тайвек материята е здрава, водоустойчива и неразтеглива. Всяка гривна носи пореден номер, който позволява и по-стриктен контрол при необходимост. Начинът на залепване прави невъзможно отлепването на гривната без тя да бъде разрушена, като това прави възможна единствено еднократната й употреба.
         - Гривните от PVC и винил са предпочитани за по-продължителни събития или престой - all inclusive хотели, аквапаркове, фестивали, медицински заведения и др. Ламинираните гривни са изработени от 3 споени слоя лека пластмаса със закопчалка тип "тик-так" и дупки за регулиране на дължината. Гривните от винил са подобни на ламинираните гривни, но със съществена разлика в мекотата на материала. Удобни за носене, и двата варианта, не позволяват гривната да бъде свалена и поставена повторно.
         - Текстилните гривни са ефектен начин за идентификация за събития с по-голяма продължителност, както и за клубове, басейни, сауни, фестивали и др. Гривните за достъп от полиестер/текстил са здрави, водоустойчиви и неразтегливи. Начинът на закопчване прави невъзможно свалянето на гривната без тя да бъде разрязана, което гарантира нейната еднократната употреба.
         - Гривните от силикон не са подходящи за контрол на достъпа, тъй като силиконовата материя е разтеглива и гривната може да бъде сваляна и поставяна многократно. Обичайно биват използвани за реклама, PR кампании, като аксесоар за клубна принадлежност, спомен от събитието и др. Предлагат се в два размера - детски и стандартен. Разнообразие на цветове и възможности за персонализация.
  • В: В какъв формат трябва да изпратя файл с дизайн за печат и къде да го направя?
  • О: За поръчка е необходимо да предоставите графичен файл във векторен формат, на текста, логото или друго, което желаете да се напечата. Поддържани формати: всички версии на .AI (Adobe Illustrator), .EPS и .PDF. Прикачете изображението при завършване на поръчката или използвайте нашата контакт форма или e-mail.
        За печат само на текст върху гривните е възможно ние да изготвим проекта за печат по зададени критерии, а клиентът само да го одобри. Тази услуга е безплатна, но е приложима само когато е посочен конкретен текст и име на шрифт и няма да се печата рисувано лого или други сложни елементи и знаци. 
  • В: Мога ли да поръчам гривни за достъп под минималното количество, посочено в сайта?
  • О: Минималното количество за поръчка на всички видове гривни от тайвек, ламинат, винил и силикон е 500бр. Минималното количество за поръчка на гривни от текстил в 300бр. 
        Възможно е да разполагаме с налични количества 19мм тайвек гривни под 500бр. в ограничен избор на цветове и бройки, като количеството трябва да е кратно на 100. При необходимост от количества под 500 и над 20000бр. направете запитване.
  • В: Мога ли да направя поръчка по телефона?
  • О: Можете да изготвите Вашата поръчка на сайта, по телефон, e-mail или Facebook. Имайте предвид, че при поръчки с персонализация е необходимо да ни изпратите файл за печат. 
  • В: Не успявам да завърша поръчката си, какво да направя?
  • О: Ако имате съмнение, че поради техническа или някаква друга причина не сте успели да подадете успешно поръчката си, най-добре е да се свържете с нас за съдействие. 
  • В: Как ще разбера дали поръчката ми е приета?
  • О: Когато финализирате поръчката си, може да проверите своята електронна поща. За всяка успешно зададена поръчка ще получите имейл, с който Ви уведомяваме, че сме я приели. Ако не откривате подобно съобщение в е-пощата си, проверете своята "СПАМ" папка, тъй като може да е попаднало там. Ако там също няма съобщение от нас, вероятно поръчката Ви не е завършена докрай. Опитайте да я довършите или се свържете с нас, за да помогнем. При първи поръчки или при нужда от уточнения по съдържанието и сроковете на поръчката, наш сътрудник ще се свърже с Вас по телефон.
  • В: Как се извършва заплащането?
  • О: В зависимост от вида на гривните, които сте избрали да поръчате, имате вариант да заплатите с наложен платеж или да наредите сумата по банков път.
        Налични едноцветни тайвек гривни изпращаме с доставка на следващия ден и наложен платеж. Поръчки над 1000лв. без значение от вида на гривните или такива с персонализация се придвижват за изпълнение след капариране или изцяло предплащане по банков път. 
        Ако желаете да получите фактура, попълнете коректно данните на фирмата при  завършване на поръчката или ни ги изпратете допълнително.
        За банково плащане използвайте следните данни:
        Уникредит Булбанк, IBAN в лева: BG26UNCR70001523677930 BIC: UNCRBGSF, Титуляр: ДИДЖИ ХЪБ ЕООД, като основание за плащане отбележете номера на поръчката или фактурата.

  • В: Мога ли да откажа или да върна поръчката?
  • О: Можете да откажете поръчката си до момента, в който не я потвърдим и придвижим за обработване, за което ще Ви информираме по телефон, e-mail или с SMS. Работим с международни производители и печатници и след като заявим поръчаните от Вас продукти ние не можем да спрем тяхното пристигане, особено когато се касае за поръчки с персонализация.  Можете да откажете или върнете поръчка за едноцветни гривни за достъп в случай, че цялостта на съдържанието не е нарушена и поръчката е във вида, в който е изпратена. Поръчки с персонализация (печат по дизайн на клиента) се придвижват след предплащане и не подлежат на връщане. Ако се касае за дефект в продуктите, свържете се с нас.
  • В: В какъв срок ще получа поръчката си и с коя куриерска фирма?
  • О: Подробно за сроковете за изпълнение и доставка на поръчките вижте на страница Срокове и доставка.
  • В: Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?
  • О: Не, не е необходимо да се регистрирате преди да пазарувате от нас. Когато направите своята поръчка, сайтът сам ще Ви създаде потребителски профил, който можете да ползвате в бъдеще. 
  • В: Каква информация събирате?
  • О: Минималната информация, която е необходимо да получим от Вас, за да можем да изпълним и доставим Вашите поръчки е име на получател, адрес и телефонен номер/имейл адрес за комуникация. Без тази информация куриерските служби Еконт и Спиди, не биха могли да извършат желаната доставка. Не събираме и никога няма да поискаме информация за Вашата етническа или расова принадлежност, религиозни възгледи, сексуална ориентация, точна възраст, политически убеждения или каквато и да е друга чувствителна информация от подобен личен характер. Използваме различни инструменти като "бисквитки" (cookies) и pixel код на Google и Facebook, единствено с цел по-добро потребителско изживяване. За да можем да защитим правата Ви на потребител, ние пазим данните за Вашите поръчки за неопределен период. Това включва само информацията, която се съдържа в поръчката Ви. Имате право по всяко време да пожелаете тези данни да бъдат изтрити и ние ще съобразим, стига това да не нарушава действащото законодателство, тъй като за счетоводни и други статистически цели, ние сме длъжни да съхраняваме някои агрегирани данни за определени от закона минимални периоди. За нас сигурността на клиентите е важна и сме се погрижили да я обезпечим със следните мерки: сигурна https криптирана връзка към нашите сървъри, за да не може никой зложелател да получи Вашите лични данни, криптираме всички Ваши пароли, така че профилът Ви в сайта да бъде максимално защитен, имаме сериозно отношение към правилното съхраняване на Вашата лична информация, докато боравим с нея и към надлежното ѝ унищожаване след като повече не ни е необходима за изпълнението на услугите ни към Вас, прилагаме изискванията на Европейския общ регламент за защита на личните данни (ОРЗЛД)

 

Обади се Пиши ни